Χριστουγεννιάτικο Μπαζάρ 2022-23

Χριστουγεννιάτικη Πρόσκληση για Β΄Δημοτικού 2022-23

Χριστουγεννιάτικη Πρόσκληση για Α΄Δημοτικού 2022-23

Πρόσκληση

Εσωτερικός Κανονισμός 2021-2022

 

2021-2022

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχολική μονάδα

3ο Δημοτικό

Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας


 


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΤΟΥΣΧΟΛΕΙΟΥ

12/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας

 

ύ

Διεύθυνση A’/θμιας Α‘ Αθήνας

Κωδικός Σχολείου (ΥΠAIΘ)

       9050463

     

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΈδρατουΣχολείου(διεύθυνση)

     ΓΡΑΜΜΟΥ 2 Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ

     Τ.Κ.14342

Τηλέφωνο

2102510625

Fax

2102530765

e-mail

mail@3dim-n-filad.att.sch.gr

Ιστοσελίδα

http://3dim-n-filad.att.sch.gr/autosch/joomla15/

                 Διευθυντής Σχολικής Μονάδας

             ΡΕΝΤΖΙΟΥ ΝΙΚΗ

Υποδιευθυντής

           ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

ΠρόεδροςΣυλλόγου     Γονέων/Κηδεμόνων

           ΣΕΡΕΤΑΚΗ-ΧΑΙΡΙΚΑΚΗ ΕΛΙΝΑ


Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

         Εισαγωγή – Σκοπός Ε.Κ.                                                                         

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα (μαθητές,εκπαιδευτικοί,άλλο επιστημονικό προσωπικό, βοηθητικό προσωπικό,γονείς/κηδεμόνες).

 

    Σύνταξη,έγκριση και τήρηση του Κανονισμού.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση της Διευθύντριας του Σχολείου, με τη συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και εκπροσώπου του Δήμου μας/της Δημοτικής μας κοινότητας.

Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας: της διεύθυνσης του Σχολείου,των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού,των μαθητών-μαθητριών, των γονέων και κηδεμόνων.

Ο Κανονισμός επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, μέσω της προβλεπόμενης από τον νόμο συμμετοχικής διαδικασίας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας, έτσι ώστε να συμπεριλαμβάνει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις, να ανταποκρίνεται στις αλλαγές των συνθηκών λειτουργίας του Σχολείου και τις, κατά καιρούς, αποφάσεις των αρμόδιων συλλογικών οργάνων του.

Λειτουργία του Σχολείου                                                                                    

1. Προσέλευση στο σχολείο.

Η προσέλευση των μαθητών-μαθητριών ολοκληρώνεται στις 8:15΄. Η άφιξη το πρωί γίνεται από την κεντρική είσοδο της οδού Γράμμου 2. Οι ενήλικες που συνοδεύουν τους μαθητές κατά την άφιξή τους δεν εισέρχονται στο χώρο του σχολείου. Μαθητές-μαθήτριες που έρχονται την ώρα της προσευχής, παραμένουν προσωρινά εκτός σχολείου μέχρι να ολοκληρωθεί η προσευχή και να ακουστούν τυχόν ανακοινώσεις στο μικρόφωνο από τη διευθύντρια ή τους εκπαιδευτικούςτου σχολείου. Η έγκαιρη προσέλευση βοηθάει στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και στην αδιατάρακτη διδασκαλία εντός των τάξεων.

Οι γονείς καλό είναι να μην απασχολούν τους εκπαιδευτικούς κατά την προσέλευσή τους στο σχολείο. Έχουν οριστεί μέρες και ώρες ενημέρωσης. Αν είναι κάτι επείγον, μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά ή δια ζώσης με τον διευθυντή του σχολείου.

Για λόγους ασφάλειας των μαθητών/μαθητριών αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος οι είσοδοι του σχολείου κλείνουν στις 8:15 μετά το πέρας της προσευχής.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους περιμένουν τον γονέα/κηδεμόνα τους και δε φεύγουν ποτέ από το Σχολείο χωρίς τη συνοδεία τους.Οι γονείς/κηδεμόνες προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή των μαθητών και των μαθητριών και παραμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου, χωρίς να παρεμποδίζουν τη διαδικασία αποχώρησης. Κάθε καθυστέρηση στην προσέλευση των συνοδών δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών/μαθητριών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους αλλά και αυτών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Όσοι από τους μαθητές και τις μαθήτριες αποχωρούν χωρίς συνοδεία γονέων/κηδεμόνων,έχουν καταθέσει σχετική Υπεύθυνη Δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους στην διευθύντρια του σχολείου.

Τέλος, εάν κάποιος γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως τη Διεύθυνση του Σχολείου και να υπογράψει σχετική υπεύθυνη δήλωση.

   2.Εκπαιδευτικές επισκέψεις

Όταν υπάρχουν επισκέψεις εκτός σχολείου και οι μαθητές επιστρέψουν νωρίτερα του διδακτικού ωραρίου, δεν αποχωρούν, αλλά απασχολούνται μέχρι να σχολάσει η τάξη τους σύμφωνα με το πρόγραμμα.

Σχολική και Κοινωνική Ζωή                                                                               

   1.Φοίτηση

Η φοίτηση των μαθητών/μαθητριών στα Δημοτικά Σχολεία είναι υποχρεωτική και εποπτεύεται από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος/η οποία καταγράφει τις καθημερινές απουσίες και τις καταχωρεί στο πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο,δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδο των μαθητών/μαθητριών.Την ουσιαστική αλλά και την τυπική ευθύνη απέναντι στο σχολείο και την πολιτεία για τη φοίτηση των μαθητών,φέρουν κατά το νόμο (ΠΔ 79 2018) οι γονείς/κηδεμόνες τους.

   2.Διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές/μαθήτριες βγαίνουν στο προαύλιο, όπως έχει καθοριστεί για κάθε τάξη, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός και να μειώνεται η πιθανότητα ατυχημάτων.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από τους/τις εκπαιδευτικούς οι προκαθορισμένοι χώροι παραμονής των μαθητών και μαθητριών.

Με την ολοκλήρωση κάθε διδακτικής ώρας,ο/η εκπαιδευτικός εξέρχεται τελευταίος/τελευταία,αφού κλειδώσει την αίθουσα. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών και των μαθητριών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου.

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού,ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος ικανοποίησης βιολογικών αναγκών (φαγητό, νερό, πλύσιμο χεριών). Οι μαθητές και οι μαθήτριες αλληλοεπιδρούν, παίζουν αρμονικά και για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα σε μαθητές και μαθήτριες του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου.Εάν επιθυμεί να δώσει φαγητό στο παιδί του παραδίδεται αυτό από τον γονέα/κηδεμόνα σε εφημερεύοντα εκπαιδευτικό του σχολείου.

Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα οι μαθητές/μαθήτριες προσέρχονται στους προκαθορισμένους χώρους συγκέντρωσης για κάθε τάξη,όπου τους παραλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί με τους οποίους έχουν μάθημα και τους συνοδεύουν στην αίθουσα διδασκαλίας ή στο προαύλιο σε περίπτωση που έχουν το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στα μπαλκόνια. Σε περίπτωση κακοκαιρίας δέχονται οδηγίες από τους εκπαιδευτικούς τους. Κανένας και για κανένα λόγο δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.

3.Βαθμολογία

Η βαθμολογία δίνεται μετά το τέλος των μαθημάτων την ημέρα και ώρα που ορίζεται από το σχολείο. Δε γίνεται επίδοση βαθμολογίας πριν την ώρα αυτή. Γονέας που δεν μπορεί να παραλάβει την βαθμολογία την ορισθείσα ημέρα, μπορεί να προσέλθει στο σχολείο την επόμενη ή κάποια άλλη συμφωνηθείσα ημέρα.

Συμπεριφορά-Δικαιώματα–Υποχρεώσεις

  1. Συμπεριφορά Μαθητών

-Οι μαθητές επιβάλλεται να παίζουν χωρίς να τσακώνονται ή να χειροδικούν ή να ασκούν οποιουδήποτε είδους βία (λεκτική, σωματική, ψυχολογική) προς τους συμμαθητές τους.

-Η βία απαγορεύεται κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και αντιμετωπίζεται με αυστηρότητα.

-Για οποιοδήποτε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές-μαθήτριες του σχολείου οφείλουν να απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο και στους λοιπούς χώρους του σχολείου.

-Δεν θα πρέπει να προβαίνουν σε χρήση ή φθορά πραγμάτων συμμαθητών τους που δεν τους ανήκουν.

-Θα πρέπει να βοηθούν τους μαθητές των μικρών τάξεων στα προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζουν (π.χ. να τους δίνουν χώρο για παιχνίδι ή αν έχουν τραυματιστεί) και τους νέους μαθητές του σχολείου δείχνοντάς τους ότι είναι καλοδεχούμενοι στο νέο περιβάλλον. 

-Θα πρέπει να συμπεριφέρονται φιλικά σε όλους τους συμμαθητές τους και να προστατεύουν όσους δέχονται πειράγματα  ή άλλου είδους βία. 

-Στη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπονται παιγνίδια με μπάλα.

-Κινητά τηλέφωνα, ηλεκτρονικά παιχνίδια και άλλες παρόμοιες συσκευές δεν επιτρέπονται στο σχολείο.

-Οι μαθητές θα πρέπει να φροντίζουν να κρατούν καθαρά τα σχολικά τους βιβλία και τετράδια και να έχουν μόνο τα απαραίτητα για το καθημερινό πρόγραμμά τους φροντίζοντας να μην τα ξεχνούν.

-Ενημερώνουν άμεσα τον δάσκαλό τους ή την διευθύντρια αν ενοχληθούν από κάποιον ενήλικο εντός του σχολείου.

  1. Μέτρα ελέγχου μη αποδεκτής συμπεριφοράς μαθητή

Στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο τα μέτρα που μπορεί να ληφθούν είναι:

α. Παρατήρηση
β. Επίπληξη
γ. Παραπομπή στον διευθυντή

δ. Ενημέρωση γονέων

ε. Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων

στ. Ενημέρωση Συντονίστριας Εκπαιδευτικού Έργου

ζ. Αλλαγή τμήματος
η. Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Αρμόδια όργανα για τη λήψη των μέτρων των περιπτώσεων α, β και γ είναι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, της περίπτωσης δ ο διευθύντρια με τον-την εκπαιδευτικό της τάξης,και αν κριθεί απαραίτητο και με την συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου,των ε, στ και ζ η διευθύντρια και ο σύλλογος διδασκόντων και για το η, ο σύλλογος διδασκόντων με τη συναίνεση του γονέα.

  1. Οι Εκπαιδευτικοί

-Παρίστανται στην πρωινή προσευχή των μαθητών και εποπτεύουν την τάξη τους.

-Ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες για την πρόοδο και την συμπεριφορά των παιδιών σε καθορισμένες ώρες και ημερομηνίες.

-Οφείλουν, και όταν ακόμη δεν είναι εφημερεύοντες, να ελέγχουν τους μαθητές, όταν  αντιλαμβάνονται οποιαδήποτε εκτροπή τους.

-Φροντίζουν για την ασφάλεια των μαθητών/-τριών και την τήρηση της τάξης κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο και κατά την πραγματοποίηση εκδηλώσεων, που γίνονται με ευθύνη του σχολείου.

-Δεν επιτρέπεται να δίνουν φάρμακα στους μαθητές/-τριες (αρ. Φ.7/495/123484/Γ1/4-10-2010 εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ.) και ενημερώνουν τους γονείς τους, όταν υποψιάζονται πρόβλημα υγείας των μαθητών.

-Σέβονται την προσωπικότητα, τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις κοινωνικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές ή φυλετικές ιδιαιτερότητες του μαθητή.

-Η δίκαιη συμπεριφορά του εκπαιδευτικού πρέπει να επιβεβαιώνεται καθημερινά στην πράξη. Προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσα στο τμήμα δεν πρέπει να μεγεθύνονται φθάνοντας μέχρι τη Διεύθυνση.

-Αναφέρουν στην Διευθύντρια του σχολείου κάθε πληροφορία-ένδειξη ενδοοικογενειακής βίας προς τους/τις μαθήτριες /μαθητές και φροντίζουν να ενημερώνονται για προβλήματα υγείας ή για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών/μαθητριών τους.

   -Τηρούν την προβλεπόμενη εχεμύθεια σχετικά με τις αποφάσεις των συνεδριάσεων του Συλλόγου Διδασκόντων που αφορούν εκτός των άλλων θεμάτων,την επίδοση και τη συμπεριφορά των μαθητών καθώς και κάθε άλλο θέμα που αφορά συμβάντα στον χώρο του σχολείου.

-Σε περίπτωση συνεχόμενου διδακτικού δίωρου και αλλαγής εκπαιδευτικού μετά την πρώτη ώρα, ο εκπαιδευτικός που ήδη διδάσκει δεν αποχωρεί από την αίθουσα που διδάσκει πριν να εισέλθει στην αίθουσα ο αντικαταστάτης του.

-Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους οφείλουν να συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο. Πρέπει να διαθέτουν αξιοπρέπεια και ήθος που συμβαδίζουν με τον ρόλο τους. Τις μεταξύ τους σχέσεις είναι απαραίτητο να τις διέπει ο αμοιβαίος σεβασμός και να τις χαρακτηρίζει η ειλικρινής, συναδελφική και ανθρώπινη επικοινωνία. Ανάλογη σχέση συνεργασίας και επικοινωνίας πρέπει επίσης να καλλιεργείται ανάμεσα σε αυτούς και τον Διευθυντή του σχολείου.

-Το κάπνισμα απαγορεύεται στο σχολικό χώρο,(Περί Προστασίας της Υγείας (Έλεγχος του καπνίσματος) Νόμος του 2017, 11(1)).

  1. Η Διευθύντρια

Η Διευθύντρια επιβάλλεται να έχει ενεργή συμμετοχή στη ζωή του σχολείου, να έχει άριστη γνώση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και να επιμελείται την εφαρμογή της από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ειδικότερα:

-Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα, ώστε να θέσει υψηλούς στόχους και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις επίτευξής τους για ένα σχολείο λειτουργικό, δημοκρατικό και ανοιχτό στην κοινωνία.

-Δημιουργεί κλίμα αμοιβαίας κατανόησης και εκτίμησης ανάμεσα σε αυτόν και τους εκπαιδευτικούς και εξασφαλίζει τη συναίνεση και τη συνεργασία.

-Ασκεί με δικαιοσύνη, σύνεση και δημοκρατικό πνεύμα τα καθήκοντά του, παρακινώντας τους εκπαιδευτικούς στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ενθαρρύνοντάς τους να καινοτομούν στην τάξη. 

-Είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου και τον συντονισμό της σχολικής ζωής.

-Έχει την παιδαγωγική ευθύνη για τη διαμόρφωση θετικού, δημοκρατικού κλίματος στο σχολείο και για την ανάπτυξη αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας.                                                                                                  

-Συνεργάζεται με τους γονείς και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων σε τακτική βάση.

-Είναι υπεύθυνος μαζί με τους εκπαιδευτικούς για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών.                                                   

-Φροντίζει να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού.

-Σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καταρτίζει το πρόγραμμα ενημέρωσης των γονέων.       

-Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος με γνώμονα την αποδοτική λειτουργία του.

  1. Οι Γονείς

Οι γονείς και κηδεμόνες οφείλουν να συμπεριφέρονται προς όλους τους εκπαιδευτικούς με τη δέουσα ευγένεια, σοβαρότητα, ευπρέπεια και σεβασμό που επιβάλλει το λειτούργημά τους και ο χώρος του σχολείου.

Οι γονείς-κηδεμόνες μπορούν να ενημερώνονται τακτικά (τουλάχιστον μία φορά το μήνα) για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων σε καθορισμένη ημέρα και ώρα τακτικής συνάντησης.

Οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο στο τέλος κάθε τριμήνου, κατόπιν πρόσκλησης του σχολείου για τη παραλαβή της βαθμολογίας και για ενημέρωση.                                

Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές οι οποίες αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων της κεντρικής εισόδου και στην ιστοσελίδα και ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.

Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στον δάσκαλο της τάξης και στη Διεύθυνση κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.

Δεν επιτρέπεται σε άλλους ενήλικες πλην των εκπαιδευτικών να προσεγγίζουν,νουθετούν,επιπλήτουν μαθήτριες/μαθητές στο χώρο του σχολείου.

Όταν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα, το συζητούν πρώτα με τον/την υπεύθυνο εκπαιδευτικό και στη συνέχεια αν αυτό δεν επιλυθεί, επικοινωνούν με την Διευθύντρια ή τον Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδος.

Γενικότερα, κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτίριο ή στο προαύλιο χωρίς την άδεια της διεύθυνσης.

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή, και ιδιαίτερα μακροχρόνιας ή επαναλαμβανόμενης, είναι απαραίτητο να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο.

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι οι δάσκαλοι έχουν τα τηλέφωνά σας.  

Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του πρέπει να ενημερωθεί άμεσα το σχολείο. Άμεσα επίσης πρέπει να ενημερώνεται το σχολείο για οποιαδήποτε αλλαγή στην οικογενειακή κατάσταση ή για την, για οποιονδήποτε λόγο, διατάραξη της οικογενειακής γαλήνης που θα μπορούσε να επηρρεάσει τη συμπεριφορά και την επίδοση του μαθητή.

Οι γονείς και κηδεμόνες οφείλουν να συμμετέχουν στις προβλεπόμενες συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και να συνδράμουν στη εύρυθμη λειτουργία τους.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών ενημερώνονται ηλεκτρονικά σχετικά με τον κανονισμό του σχολείου.

15-9- 2021

Η Διευθύντρια

       ΝΙΚΗ ΡΕΝΤΖΙΟΥ      

 

Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου(ο οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου)

…………………………………………………………

Ημερομηνία:………………………………………………….

Διευθυντής Εκπαίδευσης.

…………………………………………………………

Ημερομηνία:………………………………………………….

Νεότερη ανακοίνωση για κατασκηνώσεις Δήμου Ν. Φιλαδέλφειας

Προς τις Σχολικές Επιτροπές του Δήμου προκειμένου να ενημερωθούν ΑΜΕΣΑ τα Δημοτικά και τα Γυμνασια του Δήμου μας.

Αξιότιμη/ε κ. Διευθύντρια/ή
Σας  ενημερώνουμε σχετικά με το πρόγραμμα Φιλοξενίας Παιδιών σε κατασκήνωση που πρόκειται να υλοποιήσει ο Δήμος μας , ότι  λόγω  του άγονου διαγωνισμού στις 30/5/2018, η διαδικασία επαναλαμβάνεται με αποτέλεσμα να καθυστερήσει  και  η υποβολή αιτήσεων.
Κατ΄εκτίμηση τέλη Ιουνίου με αρχές Ιουλίου θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του διαγωνισμού και θα γνωρίζουμε την κατασκήνωση και τις περιόδους που θα μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι.
Παρακαλούμε πολύ όπως αναρτήσετε στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου σας, την αφίσα που σας επισυνάπτουμε, καθώς  και να ενημερώσετε τους γονείς  στην πρωινή προσευχή και στην  τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς (καλοκαιρινή γιορτή), για το Πρόγραμμα Φιλοξενίας Παιδιών σε Κατασκήνωση που πρόκειται να υλοποιήσει ο Δήμος μας.

             Ευχαριστούμε
Για τη Διεύθυνση Κοινωνικής Πολιτικής
Δήμου Ν.Φιλαδέλφειας-Ν.Χαλκηδόνας

Πατήστε εδώ για αφίσα με λεπτομέρειες.

Ανακοινώσεις

 

Επιλέξτε την κατάλληλη θεματική κατηγορία από το μενού αριστερά.